För dig med webbutik och influencers – börja med Live shopping

När du driver en webbutik kan det vara svårt att veta hur du ska expandera. Det blir allt vanligare att använda sig av personligheter från sociala medier, även kallade influencers. Men den typen av marknadsföring har börjat bli lite uttjatad och marknaden är mätt på det. För att hänga med behöver du ställa om och hänga med i utvecklingen. Framtiden är här där du handlar online i realtid.

Det relativt nya fenomenet kallas live shopping. Du kan få mer information här om hur du går tillväga för att syssla med live shopping.

Dags för innovation

Oavsett om du driver en väldigt framgångsrik butik på nätet eller inte är det viktigt att du använder dagens innovation till din fördel. Nu när live shopping har kommit och blivit populärt i och med pandemin som slog till år 2020 är det viktigt att ta vara på tillfället.

Slagit stort i Kina

Fenomenet live shopping har slagit väldigt stort i Kina och har sin framgång mycket tack vare shoppingsugna kineser. Men den stora populariteten har att tacka företagen som gick i bräschen för tekniken tidigt. Det finns ingen som minns en fegis, se till att börja med live shopping nu.